VLM Astrosat Media

Týdeník Květy a Vlasta zahájily rok úspěšnými kampaněmi

5. 3. 2015

Po loňských redakčních změnách v časopisech Vlasta a v Týdeníku Květy se společnost Astrosat Media i nadále těmto titulům aktivně věnuje a podpořila každý z titulů dvěma kampaněmi v lednu a únoru.

Obě lednové kampaně pro Vlastu i Týdeník Květy zahrnovaly komunikaci na TV Nova, ČT a Prima, v rádiích Frekvence 1 a Bonton, tiskovou inzerci napříč portfoliem Astrosat Media i v Deníku, velkoformátové plakáty Bigboard, přednostní vystavení ve vybraných prodejních sítích a komunikaci on-line.

Výsledky prvních, lednových kampaní ukazují navýšení prodejů ve volném prodeji u obou časopisů, konkrétně o 59% u Vlasty a o 41% u týdeníků Květy, v porovnání s třemi předchozími nepodpořenými vydáními, což předčilo plánované výsledky.

Stejné výsledky Astrosat Media očekává i u právě probíhajících únorových kampaní obou časopisů.