VLM Astrosat Media

Významné personální změny ve vedení Vltava-Labe-Press

29. 2. 2016

Vydavatelská skupina Vltava-Labe-Press, která vlastní společnost Astrosat Media s.r.o. a nyní probíhá fúze ke sjednocení obou firem, získává do vedení další odborníky.

Obchodním ředitelem se od 1. dubna stane Petr Marek. Od 1. března nastupuje na pozici ředitelky pro finanční a strategické řízení Dominika Kalinová a na pozici ředitele distribuce Josef Moravec. Eva Hanáková, šéfredaktorka Dotyku, se stala zástupkyní generálního ředitele pro obsahové strategie.

„Mým cílem je, aby ve vydavatelství Vltava-Labe-Press pracovali profesionálové z mediální branže a těmi Eva Hanáková, Petr Marek a Josef Moravec bezesporu jsou. Jejich úkolem je zvýšit obsahovou úroveň, inzertní výnosy i čtenost Deníku. Dominika Kalinová je už od listopadu členkou představenstva VLP a bude odpovídat za akviziční a rozvojové projekty," uvedl Michal Klíma, generální ředitel VLP.

Eva Hanáková spolu s Michalem Klímou založila vydavatelství Tablet Media, které začalo vydávat v květnu 2013 týdeník Dotyk, první ryze tabletový týdeník v Česku. Pod jejím vedením získal DOTYK řadu výrazných domácích i zahraničních ocenění. Většinu svého profesního života pracovala ve vedení publikací vydavatelství Economia. Od roku 2005 řídila sekci Podniky a trhy deníku Hospodářské noviny. Čtyři roky byla šéfredaktorkou týdeníku Ekonom. Za jejího působení magazín posílil svoji pozici na trhu a stal se Časopisem roku 2008.

Dominika Kalinová působila v Pentě na pozici investičního manažera, kde měla na starosti akvizice a řízení projektů AB Facility a AERO Vodochody, které patří mezi největší firmy ve svých oborech. V minulosti pracovala ve společnostech Siemens a Casspeat. Je členkou představenstva VLP. Vystudovala VŠE, Rotterdam School of Management a London Business School.

Petr Marek byl dlouholetý člen vedení ve vydavatelství Mafra zodpovědný za obchod. Od roku 2007 byl jako člen představenstva odpovědný za řízení a rozvoj společnosti Mafra a jejích dceřiných společností. Naposledy pracoval jako výkonný ředitel ve vydavatelství Strategic Consulting.

Josef Moravec přichází z vydavatelství Economia, kde pracoval od roku 2014 jako ředitel distribuce, výroby a obchodu. V letech 2009 až 2014 působil jako ředitel distribuce ve vydavatelství Mafra. V minulosti pracoval na různých obchodních pozicích v ČSOB, Českém Telecomu, Gillette Czech a Henkelu.